De weergave is misschien niet juist, u bekijkt de pagina in een klein scherm. Sleep het scherm groter.

Klachtafhandeling

Het is uiteraard vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan onze afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail of per reguliere post. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen de klacht op te lossen tot ieders tevredenheid.

Onze gegevens:
T-Toys Nederland v.o.f.
T.a.v. Klantenservice
Dorpsweg 61
3738 CB MAARTENSDIJK
e-mail: info@t-toys.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar bouwspeelgoed.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).